lindaaaaaaa

Första advent

Publicerad 2009-11-29 16:09:10 i Allmänt,

Sjukt lugnt på jobbet, alla kunde käka samtidigt, vilket inte går annars. Flera fikapauser hann vi med också.
Fick veta att pappa och Jonatan har bakat pepparkakor. Mamma blev mindre glad då de hade gjort både det ena och det andra, med glasyr på.
Imorgon är det skola, INTE pepp.Strött som tusan då en Robin har ringt mig hela natten och jag har verkligen inte orkat svara så jag har bara legat och lyssnat på låten.. ca 10 gånger.
Nu resten av dagen som är kvar så ska jag plugga lite gran, basta, fixa naglarna.
Jag har faktiskt inte så mycket att komma med idag, Har inte hänt något speciellt.Så ni får helt enkelt nöja er med det här. :)

// lots of love, lady <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela