lindaaaaaaa

17:00

Publicerad 2011-04-18 17:00:35 i Allmänt,

Sådär hemma ifrån en fika med en underbar vän, kolla massa med butiker.. eller massa och massa..
Skall träffa jimmy ikväll sen har jag hela huset för mig själv då alla andra drar till stugan, jag far imorgon dit bara för jag skall träffa tessan imorgon på dan. Kommer hem på torsdag och kommer vara utan mobil och dator, buhu. Kommer typ dö... Jävla laukkuluspa...

Nåja tänkte ta och sätta mig i soffan, glo på disney channel och bara dega.
Men vi höres imorgon eller senare ikväll.

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela