lindaaaaaaa

Godmorgon

Publicerad 2011-04-09 07:29:57 i Allmänt,

Slumrade till i soffan igår kväll när jag och mamma kollade film, gick och la mig för jag va så trött. Vaknat tilloch från inatt p.g.a Folke som springer runt och jamar. Vaken nu i alla fall och ska åka till jobbet snart, hemma vid ca 15:00 och då skall jag gå ner i vindskyddet och måla lite.

Måste för övrigt sätta fart så jag hinner duscha och allt annat jag har för mig på morgonen.
Hörs maybe senare!

linda



Iduns söta bebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela