lindaaaaaaa

Lördag, ännu ett sällsynt inlägg...

Publicerad 2011-04-16 18:30:52 i Allmänt,

Jag har blivit så dålig på att blogga, min fantasi flyter liksom inte runt och jag har så mycket annat för mig.
Har pussat på älskling hela veckan bara för att jag åker bort imorgon i en vecka, kommer dö av saknad, saknar min prins redan liksom...

Nåja jobbet gick bra, jag fick en annan anställning också förut var jag ''diskare'' nu är jag ''vuxen''. Vilket betyder, jag får högre lön (yay) jag slipper ta så mycket disk, jag får laga mat, jag ger allt skit jobb till min granne som skall börja jobba där ;) (HEHE) Nej men det gjorde mig glad!
Åkte hem och packade mina grejer och nu sitter jag här och är helt slut.

Sova tidigt då vi skall försöka åka kl 7 hemifrån,m brukar inte hålla sig å bra med klockslag i denna familj.. men får hoppas att det blir kl 7 imorgon annars blir pappsen arg.

Sitter och viftar som en galning, en lömsk mygga har tagit sig in i mitt rum och försöker sno mitt blod...Lite värre blir det då jag är allergisk... Det är nog det värsta med sommar och vår, alla flygande djur som sticks, suger blod och bits.

Nåja ska kila ut en vänta medan det är varmt och ljust.. jag skall ju trots allt upp till Kiruna med 2m snö...


linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela