lindaaaaaaa

fredag, ajaj :(

Publicerad 2011-04-29 09:41:24 i Allmänt,

Mitt ben blir värre så jag stannade hemma för jag går som en kärring...
Nåja, blir kryckor i några dagar sen lättar det nog, jag har fått ett rätt stort blåmärke, syntes dock inte så värst bra när jag fota.. men lite syns det...

Ska ut och borsta på hästen snart så han blir fin, han skämdes igår när jag tog in han, antagligen för han vet vad han gjorde emot mig, han ska skämmas och jag ska hata han lite innan jag kan älska han igen...
Ska hjälpa mamma bygga en hage också, kommer ju inte gå så jätte bra kan jag tro, menmen, what to do what to do.



Men han är ju faktiskt jätte söt ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela