lindaaaaaaa

Tjoho!

Publicerad 2011-08-14 22:57:32 i Allmänt,

Jag har total ledsnat på datorer och internet. Ber om ursäkt för det.
En av katterna har fått en liten söt kissebebis, Roffe hette den tills för några dagar sedan då det blev en Alma. höhö. Stefan ahr fått hem sin lillebror Sixten. Jag har vart med min älskade pojkvän i 27 dagar av 28 dagar. Ångrar inte en enda dag.

Umgicks med en kär barndoms vän igår, och träfade på två till. Helt galet bäst kväll!
Älsklingen min försökte vinna ett hjärta med armar, han köpte lott efter lott men vann allt från vinglas till 1800-tals kuddar.

Nåja, ligger i mitt nästan nyrenoverae hus och myser. Inte mycket kvar nu innan det är helt klart! Wiha! 
Jobbar imorgon kväll också, så ska börja röra mig ner under täcket nu. Men vi kanske hörs imorgon eller om några dagar ;)



Där är lilla Alma, icke redigerad bild dock.. för jag orkar inte fixa det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela