lindaaaaaaa

goooodmorgon

Publicerad 2011-02-25 07:26:27 i Allmänt,

Puuh vilken tur jag hade! Mobilen hade dött och jag vaknade 2 minuter innan den skulle ringa, vilket den inte skulle gjort om jag inte vaknat av mig själv, och då hade jag väl försovit mig..
Tog hem mina arbetsskor igår och tvättade dem lite, slutade med att jag ritade ett jätte stort monster i skon hahah!!
Nåja skall hoppa upp och käka frukost.. utan mjölk :( *gråta*
Det går liksom inte att äta frukost utan mjöl, går inte att käka flingor, gröt, dricka te, kaffe eller oboy. :(

Äsch jag hittar nog på något. Förövrigt saknar jag min söta Jesper så galet mycket! Min bebis är bäst!♥

linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela