lindaaaaaaa

Tidsfördriiiv

Publicerad 2011-06-19 17:50:55 i Allmänt,

60 ärliga frågor om dig själv.

1.vilket namn är ditt mellannamn? - Emilia, Inger
2. Vilken tid gick du upp i morse? - vid 10:30 ca..
3. Är du i ett förhållande nu? - japp!
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - 9 underbara månader snart! :)
5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? - bajskorv
6. Får man fråga varför det tog slut? - tjalalala
7. Har du haft ett seriöst förhållande? - jajemensan!
8. Vem vet mest om dig? - Typ... Mammsen och johanna...
9. Vad gör du på fredagskvällar ? - Sover eller nåt i stil med det
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - Finns ju såå mångaa braa!!
11. Har du haft sex med fler än 10 personer? - Jaopp..
12. Har du någonsin varit full? - hihihi, kanske lite ;)
13. Har du testat droger? - nepp
14. Röker du? - nepp
15. Snusar du? - nepp
16. Saknar du någon just nu? - Mjaeee, är för trött för att orka tänka på sånt :(
17. Hur mår du idag? -Fina fisken,trött som bara den dock...
18. Hur många tabletter tar du dagligen? - typ ca 4
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - Hmm... Tror jag avr i Kiruna då och typ söp mig jätte full...
20. Bästa minnet från sommaren? - Sommaren har ju precis börjat, så vet inte nåt än ^^
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - Måste vart Norge 
22. När var du där? - Eeehm..
23. Är du rasist? - Nä, inte vad jag vet iaf :/
24. Har du helt svenskt ursprung? - Nepp
25. Om nej, vart kommer du ifrån? - Fett me blandras! Är lite same, lite finsk lite ryss lite norsk osv
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? - Svenska hoppas jag lite där, fattar ju inte andra språk liksom...
27. Ser du fram emot någonting just nu? - Jodå :)
28. Sköter du skolan? - Jo det tror jag väl :P
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - två ig resten g, mohaha.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - mvg faktiskt!
31. Vilket ämne var det? - No!
32. Har du fått IG på ett prov? - japp!
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - neeeejee
34. Anser du dig vara intelligent? - Lite kanske :'>
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - Allt har vart bra tycker jag väl, har både haft uppgångar och nergångar..
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? - jaopp..
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - Yes
39. Har du haft sömnproblem? - japp.
40. Hur ofta gråter du? - Gråter när något bekymrar mig eller är extremt ledsen..
41. Vad gör du när du mår dåligt? - Drar mig undan, går ut och går i timmar och grinar som en bebis typ...
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? - Jag håller det mesta för mig själv..
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej gud nej!
44. Vilken klass går du i nu? - trean snart ^^
45. Vilken skola? - celcius!
46. Har du varit otrogen någon gång? - nej
47. Har någon varit otrogen mot dig? - yes
48. Är du stolt över dig själv? - Jadå, det händer :)
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - Jag försöker alltid se det positiva i saker :)
50. Vad får du ofta komplimanger för? - Mina ögon, mitt leende och min längd typ..
51. Har du lätt att få folk att skratta? - speciellt johanna! HAHA
52. Cider eller öl? - cider, helt klart!
53. Har du några talanger? - Kan ju bråttas med hästar..
54. Vet du om någon är kär i dig? -Förhoppningsvis Jesper... ;)
55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? - Jodå
56. Vad står det i ditt senaste sms? - Vilket sammanträffande fick ett nyss :D'' Hej hjärtat, hur e det? Ska vi baka bullar imorgon? :) Kyssar <3''
57. Hur lång är du? - 171cm
58. Hur mycket väger du? - errorerror
59. Vilken storlek har du på kläder? - P.g.a min längd så blir vissa tröjor för korta i stl S.. Men S-M typ :)
60. Har du svarat ärligt på alla frågorna? Om jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela