lindaaaaaaa

godmorgon! :)

Publicerad 2011-03-12 07:57:19 i Allmänt,

Igår ville inte min dator samarbeta alls, internet tjorva från och till och jag orkade inte blogga då.
Nåja upp med tuppen för att vara och jobba lite.
Blir dålig uppdatering, like always och jag har tänkt att bättra mig men har inte bestämt mig när.

Älskling hade ringt mig igår när jag låg och sov, han hade lämnat ett ur gulligt meddelande och jag blev alldeles rörd. Sen skicka han sms också, owh vad kär jag är!

Äh jag måste åka till jobbet typ, strax och ligger fortfarande i endast trosor under täcket, OH!

linda



Gud vad jag längtar till sommaren,
värme,bikini,glass i stora lass,sola och ba mysa!
Dock ser inte min kropp ut sådär längre... höhö

(var bara tvungen att påpeka det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela