lindaaaaaaa

måndag helt enkelt!

Publicerad 2011-03-07 18:33:30 i Allmänt,

Jag måste nog vara en av de sämsta bloggerskorna ever. Dels för att jag absolut inte orkar koppla upp min mobil till bloggen som skulle göra att jag kunde blogga heeela tiden.
Nåja, hade det väldigt mysigt på restaurangen med johanna och kalle, aldrig käkat så mycket melonas i hela mitt liv tror jag, eller kungfupanda bröd.. Nomnomnom.
Åkte hem till älskling som hade tänt ljus och hade köpt glass, var hos han i söndags också för jag kan ju liksom inte låta bli att vara så mycket som möjligt med min bebo.
Vi diskuterade modellande och jag tror verkligen inte jag har en chans inom det.. Men hittade en sida som heter något i stil med ''modellbilder.se'', ska se om jag har turen med mig, höhö. Tror dock inte det.

Borde få en vuxen poäng för jag har beställt hem en ''digipass'' och personbevis, HELT SJÄLV! Känner mig liiite mer vuxen ändå..
Har dessutom hunnit vara nere i Piks lösdrifts skydd och fixat lite, börjar lika något, inte så långt kvar innan jag får hem han. Efter påsk anländer han i en storstor lastbil! *pirripirri*

Nåja nu skall jag börja städa mitt rum lite, det är redan stökigt som attan och ligger kläder överallt...

linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela