lindaaaaaaa

måndag, nya tag!

Publicerad 2011-03-28 18:27:13 i Allmänt,

Im back! Kanske inte starkare men lite starkare i alla fall.
Hade en super helg med underbara vänner, eller ja, det finns undantag från vissa håll.
Pussat på pojken min och sov typ 4 timmar sen upp och kolla på hans sista match, traskade på ikea och lite sånt. Käkat årets första mjuk glass också. tihi.

Kul att jag somnade om efter att jesper åkt och jag inte hade ställt min klocka på mobilen.. sov typ bort hela dan...
Men när jag kom hem pussa jag på mina underbara katter gick en vända ner i  vindskyddet och kollade vad mamma hade fixat, snart klart! Sen får jag hem Pik 25 april! Har lovat markus lillasyster att jag ska ut och rida med henne, bara för jag är så snäll.
Bad imorgon som första lektionen, SOM jag längtat, om det är någon sport jag skall utöva är det då simning och ridning, resten ska jag inte ens försöka mig på...

Och jag saknar min pojkvän fast att jag pussade på han idag... :'<

Åh, ska typ börja mitt nyttiga jag efter en dumle som jag hittade...

linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela