lindaaaaaaa

Min stooora dag, höhö...

Publicerad 2011-03-04 07:33:21 i Allmänt,

FÖR IDAG BLIR JAG 18!



Jahapp, nu är jag vuxen och skall bli tagen på allvar, tror inte det vaaaa.
Kunde inte sova alls igår för jag hade så ont, efter 3 alvedoner så gick det efter 40 minuter typ. Vaknade dock inatt av att jag hade ont, men nu gör det inte alls lika ont, visst det gör ont när jag typ,nyser,gäspar eller pratar.
Mamma tycker jag skall vara hemma idag också, så är väl det, fick ju tårta på sängen, hiiiiiiiiiiiii. Och tre hundar och en katt.

Vad jag fick nu på morgonen dåraaa.
  • Pengar från lillebror
  • Pengar från mammsen och pappsen
  • Pik (hästen)
  • resa ner för pik,verkning och lite annat små kraffs. Gick loss på ca5000 kr...(tyckte jag kunde hjälpa till att betala..)
  • Mystofflor och olika fotkrämer och skrubbgrejer.
Riktigt nöjd, nu är bara den långa väntat på pik som återstår.
Farfar kommer imorgon och firar lite innan jag åker in till stan och super skallen av mig! Nej jag skoja, men skall ut och käka med några nära vänner sen hem till baby och pussa på han.

Nu skall jag hoppa upp, ta nya kraft tag och börja städa mitt rum lite, jetestökigt...

linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela