lindaaaaaaa

Dut skulle avra en rubrik här, men min fantasi är inte den bästa...

Publicerad 2011-05-03 21:36:37 i Allmänt,

Jo, ni får faktiskt nöja er med ett inlägg lite då och då och inte som förut varje dag.
Jag har en himla massa att göra om dagarna nu när jag har häst och pojkvän på samma gång!
Har en hel del i skolan framöver också, mycket plugg o.s.v. Jobbigt....

Var förbi Markus en sväng och pratade med alla ungar och morfar i huset, trevligt trevligt, gick hem, åt glass..
Bara för Jesper vill se fotboll trösta jag mig med massa glass...

Men nu börjar det bli rätt mörkt här hemma hos mig, så jag skall gå och ta in hästen, ge han mat och natta honom, sen ska jag slå igång en film som mamma köpt till mig som jag vilja ha sjukt länge!

Så godnattens mina fina trogna läsare som fortfarande hänger med trots min bögdåliga uppdatering...

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela