lindaaaaaaa

Lördag morgon!

Publicerad 2011-11-12 09:22:13 i Allmänt,

Sådär ja, en ny dag med nya möjligheter! :)
Vaknade kl 6 imorse hur pigg som helst och låg och mös lite i sängen med isa innan jag traskade upp och gav hästen frukost. Nu ligger jag i min säng, lite små trött men ska börja dagen med ett ridpass sedan en vända på jobbet och tjäna lite pengar.

Är för övrigt sååå sugen på att tatuera mig igen, vill ha en text på revbenen eller på kärlekshandtaget. hihi.
typ i stil med detta.. Eller jag måste ha typ det där! SÅ SNYGGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela