lindaaaaaaa

yäää

Publicerad 2011-11-16 20:04:08 i Allmänt,

Godkväll bloggen!
Usch vilken jobbig dag jag haft, hatar att vara tjej när det kommer tilkl att blöda i en vecka. Varför liksom? Jag hatar mens... Likt många andra tjejer kan jag tro. Nåja, åkte hem tidigare för jag mådde som en apa utan bananer, vilade mig en stnbd och stoppade i mig ett par vätktabletter. Började sedan att dekorera hårklämmorna så nu är de mesta klart nu fattas det typ dubbelt så många... hann varfa ute och mysa med pik som fortfarande är svälld i bakbenet *suck* och nu myser jag med Isa, plockar ihop min dröm garderob på nelly.se som man kan vinna! Har dock sån jävla otur så jag vinner adrig nåt.
Sitter också och tänker på vad man ska önska sig i julklapp och det står helt stilla i mitt huvud... Hittar dock fruktansvärt snygga kläder på nelly jag verkligen skulle vilja ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela