lindaaaaaaa

Måndag, igen :)

Publicerad 2011-10-03 09:08:26 i Allmänt,

Godmorgon alla tjocka som korta och smala som långa!
Har sovit som en zombie inatt, totalt död, drömt så konstiga drömmar hela natten!

Ska snart börja göra mig klar för ännu en fantastisk skoldag, fast nee... Jag är så less på skolan redan...

Förresten har jag pratat med lilla Jesper om att ta en hund på prov och han gick med på det *lycka* Hoppas på gud att det funkar för lilla Iisa är så gudomligt söööt!



KOLLA VA SÖT?!?!?!?! *dör*

Näh ska hoppa in i duschen nu och sedan börja röra mig emot skolan.

Pussinussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela