lindaaaaaaa

Äntligen fredag :)

Publicerad 2011-09-30 12:03:01 i Allmänt,

Godmorgon!
Hoppas ni inte vill döda mig för att jag glömde bort att blogga igår...
Nåja, har städat i ett par timmar i lägenheten nu, det är ju studiedag och jag har inget bättre för mig. Tog en paus och satte mig här nu och börja blogga. höhö.

Vaknade kl 6 imorse när älskling åkte till jobbet, kunde verkligen inte somna om *typiskt*
Ska fara in till stan senare och träffa en nyfriserad kille oc gå ut och käka samt bio, mys fredag alltså.

Dessutom har jag stora planer att skaffa en hund, saknar alla hundar hemma och känner mig så ensam när jag inte ha nån runt om kring mig hela tiden, vilket jga är van vid. Finns ett problem dock, Jesper är allergisk emot pälsdjur.... Men vi hade tänkt att prova i alla fall, i värsta fall får man väl lämna tillbaka den om det inte funkar.

Näh, nu ska jag fortsätta att städa så jag blir klar nån gång. hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela