lindaaaaaaa

Drar igång bloggen igen! Woho!

Publicerad 2011-09-27 17:27:47 i Allmänt,

Efter en extrem blogg torka skall jag ta upp min så kallade bloggkarriär.
Har som inte haft lust att blogg men fick ett återfall nu och ska försöka uppdatera i alla fall några gånger i veckan.

Nåja, skolan har börjat, ny skola men trivs redan som fisken i vattnet där. Fick en ny dator från skolan som är hur skön som helst att skriva på.

Vad annars då? Min mobil har inget nät och har inte haft det på hela dan..... Kan inte ringa hem och be nån hämta mig... Så jag sitter här hos Jesper, ensam.

Förresten, tänkte på en sak idag. När någon t.ex har piercat sig så måste den skriva på chatten (facebook bara för alla hänger där) att de gjort det och måste få ALL uppmärksamhet. Visst det är väl kul att han/hon gjort det men måste man sitta och skriva till alla i detta fall bara tjejer typ. Nämner inga namn men var mer om det idag på facebook och han satt och skickade till mig och några av mina tjejkompisar bara för att få all uppmärksamhet som finns, kan bara tänka mig hur ledsen hans tjej blir om hon skulle få reda på det, okej att man vill visa den o.s.v men har man en tjej skall man väl ändå inte behöva den uppmärksamheten av andra flickooor...

Jaja, vissa tänker inte klart ibland.

Förövrigt längtar jag jättejätte mycket till Kiruna, jag vill åka dit, mysa med mormor och alla mina kompisar och släktingar, tror jag nästan måste åka dit på lovet. Har aldrig längtat så här mycket dit som jag gör nu. Min lilla mormor saknar jag mest av allt just nu. *suck* Bara att stå ut..


Äsch, ska sluta bubbla och fortsätta bygga en hemsida. :)



Liten sommar bild på min pluttis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela